Kontaktujte nás

+420 774 811 123

Sečtěte a zaokrouhlete (8.2 + 4.1) *

Nacházíte se zde: Úvod O systému Blog WebSynergy Lab Jak probíhá redesign e-Shopu

Jak probíhá redesign e-Shopu

WebSynergy neustále vyvíjíme tak, aby s Vámi Váš e-Shop rostl. Pojďte se podívat na to, jak v jednotlivých krocích vypadá redesign e-Shopu.

V tomto článku bychom Vám rádi ukázali, co obnáší a jak probíhá redesign webu a jak je díky němu možné vylepšit celkový vzhled webových stránek nebo e-Shopu.

Proč upgradovat a redesignovat e-Shop

Trendy v oblasti webdesignu a očekávání uživatelů se neustále vyvíjejí a to, co je aktuální nyní, budeme za pár let vnímat zastarale. Weby navrhujeme a stavíme tak, aby byly pokud možno nadčasové.

Váš e-Shop má obvykle jen pár vteřin na to, aby nového návštěvníka zaujal a získal jeho pozornost. V tomto rozhodovacím procesu hraje první dojem = design klíčovou roli a je proto důležité ho nepodceňovat.

Náš systém WebSynergy proto neustále rozvíjíme, aby splňoval nejaktuálnější trendy, a to nejen v rovině vizuální a uživatelské, ale také pamatujeme na snadnou proveditelnost redesignu. Redesign totiž není důležitý jen kvůli celkovému zlepšení vizuálního vzhledu webu, ale také kvůli rozvoji a zlepšování jeho nejrůznějších funkcionalit. 

Kvalitní redesign e-Shopu pomůže zvýšit jeho konverzní schopnosti, tedy získávat více zákazníků a zvýšit prodeje.

V čem redesign webu konkrétně spočívá?

Redesign není o celkovém předělání webu, ale o jeho vylepšení. Konkrétní nástroje a šablony vyvíjíme tak, abyste takový redesign zvládli sami a finančně vás to nezruinovalo.

Redesign dema e-Shopu módy

Redesign webu Vám ukážeme na našem demu e-Shopu módy, které vzniklo zhruba před pěti lety. S jeho aktuální podobou jsme již nebyli spokojeni a proto jsme se rozhodli jeho vzhled vylepšit.

Co konkrétně nám na stávajícím vzhledu demu módy vadilo?

  • Malé fotky produktů
  • Orámování fotek produktů tenkými rámečky
  • Malé fotky hlavních vizuálů na Home page i vizuálů v kategoriích
  • Zastaralý vzhled loga
  • Megamenu bez velkých vizuálů (např. nových produktů, kolekce atd.)

Co jsme naopak chtěli zachovat?

  • Produkty a jejich provázání
  • Kategorie a strukturu e-Shopu
  • Veškerý textový obsah

Změny na Home Page

Redesign hlavního slideru

                                   

Výpis produktů na Homepage

Co jsme změnili?

  • Přenastavení prostředí webu do designu minimalistické šablony 
  • Čtyři fotky produktů na stránků místo pěti
  • Zvětšení fotografií produktů a jejich podbarvení sjednocujícím světle šedým pozadím
  • Redesign loga
  • Zvětšení vizuálů slideru a výměna fotografií
  • Změna barevnosti jednotlivých prvků webu (tlačítka, patička, ikonky, atd.)
  • Přepracování velkoformátových vizuálů na Home page 
  • Úprava vizuálů sekce článků
  • Megamenu – rozšíření megamenu o vizuály novinek, akcí, atd.…

Megamenu

Co jsme změnili?

  • Podbarvení fotek šedým pozadím
  • Rozšíření megamenu o vizuály novinek, akcí, atd.

Změny v detailu produktu


 

Co jsme změnili?

  • Změna rozložení fotografií a informací o produktu
  • Změna velikosti fotografií
  • Zvětšení šířky obsahu celé stránky
  • Podbarvení produktů šedým pozadím
  • Barevnost jednotlivých prvků (tlačítek, nadpisů atd.)

Prohlédněte si živé demo e-Shopu  Demo e-Shop Móda

Závěrem

Proč je redesign webu důležitý a co Vám může přinést?

  • Pomůže Váš web udržet aktuální a poplatný současným trendům
  • Pomůže Vám získat více zákazníků a zvýšit prodeje
  • Pomůže Vám udržet krok s konkurencí
  • Přinese Vám nové funkce a rozšíření

Zpět na přehled

Nahoru