Kontaktujte nás

+420 774 811 123

Sečtěte a zaokrouhlete (5.0 + 14.9) *

Podpora a servis

K poskytovaným systémům nabízíme komplexní podporu a různé servisní modely dle potřeb klientů.

Zákaznická podpora

Zákaznická podpora

Pracovní dny 9–⁠17 hod.

Poradíme Vám s používáním systému a řešením běžných úloh

Více info
Garanční servis

Garanční servis

Reakční doba 4 hod. v prac. dny

Poskytneme vám bezstarostný nonstop provoz a rychlé opravy v případě kritických chyb

Více info
Běžný servis

Běžný servis

Do 1–⁠2 pracovních dnů

Běžná správa obsahu webů a e-Shopů, standardní konfigurace, menší grafické práce

Více info
Drobný rozvoj

Drobný rozvoj

Dle dohody a kapacit, 2–⁠4 týdny
S paušálem do 5 dnů

Drobný rozvoj, pokročilé konfigurace, implementace služeb 3. stran

Více info

Pro modely pravidelné spolupráce nabízíme přednostní řešení, zvýhodněné ceny a garantované kapacity.

Zákaznická podpora

  • Odpovíme Vám na dotazy k použití systému a jeho modulů
  • Poradíme Vám s řešením základních úloh
  • Poskytujeme rozsáhlou nápovědu
  • Nabízíme videotutoriály
  • V případě složitějších úloh Vám navrhneme vhodnou formu řešení (konzultace, školení, servisní zásah)

K dispozici: 9-17 pracovní dny

Garanční serviS

  • Zajistíme Vám bezstarostný provoz, včetně údržby domény a SSL certifikátů*
  • Pravidelné aktualizace systému
  • Diagnostika běžných chyb a záruční opravy
  • Monitoring a vyhodnocování reportingu případných chyb

Provoz s dohledem: non-stop
Garance reakční doby na kritické chyby: do 4 hod v pracovní dny

* Údržbu domén a SSL certifikátů poskytujeme pouze u domén převedených pod naši správu

Běžný servis

Běžné úlohy správy, které pro Vás vyřešíme operativně

  • Správa obsahu dle zaslaných podkladů (např. přidávání nových produktů, tvorba stránek dle již existujících vzorů apod.)
  • Grafické práce (nové vizuály, banery apod.)
  • Minoritní úpravy konfigurace
  • Vkládání jednoduchých měřících a jiných kódů zaslaných klientem
  • Pomoc uživatelům s nastavením

Doba realizace: běžně 1–⁠2 pracovní dny

Drobný rozvoj

  • Menší změny designu a struktury webu/e-Shopu
  • Pokročilé úpravy konfigurace
  • Implementace nových subčástí/řešení 3. stran
  • Nasazení pokročilé analytiky a měření
  • Migrace a hromadné úpravy dat
  • Analýzy a konzultace
  • Workshopy a školení

Doba realizace - dle dohody a volných kapacit

U modelů aktivního servisu/rozvoje: garance 5–⁠10 prac. dnů

Modely spolupráce

Nabízíme různé modely spolupráce, ve kterých si každý klient vybere tu nejlepší variantu dle svých potřeb.

Model Servis na vyžádání Aktivní servis Proaktivní rozvoj
Cíl Běžný servis na vyžádání Plánovaná spolupráce
s rezervací kapacit
Kontinuální rozvoj, marketing
a zvyšování výkonnosti.
Závazek Bez závazků Od 0,5 MD / měsíc Od 2 MD / měsíc
Zvýhodněné sazby -  / MD  
Přednostní řešení -    
Reakční doba u kritické chyby Garance 4 hod v prac. dny Garance 4 hod v prac. dny Garance 4 hod v prac. dny
Reakční doba běžný servis Běžně 1-2 prac. dny Garance 2 prac. dny Garance 2 prac. dny
Reakční doba rozvoj Dle dohody a kapacit Garance 5–⁠10 prac. dnů Garance 5 prac. dnů
Fakturace Čtvrtletně Čtvrtletně / měsíčně Měsíčně
Zapojení projektového manažera Dle dohody Dle dohody Aktivní
Pravidelné schůzky nad strategií - Čtvrtletní / měsíční Měsíční / 14 denní
Nahoru